-->

Google+ Followers

Thursday, April 19, 2012

KRU Buka AKADEMI !!!



Wow, KRU kumpulan yang di anggotai oleh Norman, Yusry dan Edry,
Kini melebarkan sayap mereka dengan membuka akademi !!
Woww, sape yang minat dengan dunia seni,
Boleh cuba apply !!
Korang boleh dapat scholarship lagi dari dorang !!
Kenapa tak nak mencuba ???
Ni kan satu platform untuk siapa yang berminat dengan industri seni !!


Mereka yang berminat boleh memohon menerusi www.kruacademy.com mulai 20 April ini atau menghantar e-mel kepada hezrey.shariff@kruacademy.com sebelum 31 Mei 2012. Syarat kelayakan ialah lulusan SPM dan mereka yang mempunyai kemahiran melukis akan diberi keutamaan. Pemohon juga harus lulus ujian buat warna pada sesi temu duga.


www.tips-fb.com

No comments:

Post a Comment

Ala... janganlah pandang jer keyboard yang mahal tu.. meh komen-komen kat blog nie!!!