-->

Google+ Followers

Wednesday, April 4, 2012

Bayar RM1800 boleh gugurkan janin !!!




Banyak sangat dah klinik yang buat macam nie !!
Tak fikir ke pasal nyawa orang lain ???
Bukan ke dengan adanya tempat macam nie...
Menambahkan lagi kes-kes zina dan khalwat...
Itulah "dunia dah menuju ke arah akhir zaman"
Ishh.. Emma dengar pun Emma dah takut !!
Tapi dorang tak takut ke melalui proses pengguguran macam tu ???
Risiko ???
Tak payah cakap lah...
Tapi, kali nie... golongan "ustaz" pun terlibat ???
Apa kes ????
Dalam dunia sekarang,
WANG boleh beli segalanya...
Termasuk satu NYAWA.




Nak baca lebih lanjut ???? KLIK SINI




www.tips-fb.com

4 comments:

  1. Masa nih diorang dah x pk risiko ker?kesan ker?sakit ke dah...yg diorang pk nak ttup malu..x nak org tahu...hmmm moga d beri petunjuk...kesian baby yg x berdosa tuh x sempat tgk dunia...

    ReplyDelete
  2. @SumeSakan oh memang da tak rasa skt pun !! janji settel.. lepas tu buat lagi...

    ReplyDelete
  3. ape la dah berani buat tak berani tanggung...

    buat rosak bangse je

    ReplyDelete
  4. @ct jue tak nak rasa malu. So sebelum buat apa-apa fikir dulu okay =)

    ReplyDelete

Ala... janganlah pandang jer keyboard yang mahal tu.. meh komen-komen kat blog nie!!!