-->

Google+ Followers

Tuesday, February 28, 2012

Shaheizy Sam menyanyi ???

02.10pm@wangsa maju

Assalamualaikum and selamat tengah hari .. alhamdullilah kenyang sudah selepas memenuhkan isi-isi perut. Maka melompat-lompatlah anak-anak cacing kegembiraan..yeayyy... opsss korang pernah dengar tak "Shaheizy Sam menyanyi ??? Waaa macam tak percaya jer... tabik springgggg la kat dia.. yeayyy.  Kalau korang nak tau Shaheizy Sam akan berduet dengan pelakon and penyanyi kiut "Yana Samsuddin". Kalau Yana tu Emma tau la dia memang pernah nyanyi and suara dia pun sekiut orang nyer.. kan Kak Yana ??? Teruja pulak dengar lagu nie... weeeee congrats !!! So terimalah "Begini Caranya" by Shaheizy  Sam & Yana Samsuddin.




Begini Caranya
Aku tak bisa menyatakan perasaan
Kelu lidah bila berdepan kamu

Aku percaya pada naluri hatiku
Yang nyata sudah ada depan mata

Tapi aku masih belum mengenal mu
Untuk menikmati rasa sebenar benar cinta

Aku tahu di mana nak cari cinta mu
Di sini tak mungkin mengalah
Dengan apa yang mendatang

Yang ku tahu ku cuba terbaik untuk mu
Yang indah jadikan kenangan
Yang duka perbetulkan

Begini caranya bagi diriku
Caranya bagi diriku



www.tips-fb.com

4 comments:

  1. sweet la dengar diaorang nyanyi...follow sini dear..

    ReplyDelete
  2. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  3. the puffy clouds : x sure la.. heheh rase nyer ade kot... heheheh =)

    ReplyDelete
  4. Cik Rose Cute : sweet kan ??? hehehe thanks lalink =)

    ReplyDelete

Ala... janganlah pandang jer keyboard yang mahal tu.. meh komen-komen kat blog nie!!!