-->

Google+ Followers

Thursday, November 24, 2011

Ombak Rindu...

03.59pm@Bangsar

Salam blogger... selamat petang!! Hurm agak mengantok kat office nie.. so nak curi-curi tulang boleh tak ??? hahahha tak payah tunggu korang jawab Emma dah curi tulang dah sekarang !! Oh ya, sape kat sini peminat novel ??? yeah... angkat tangan cepat !!! tapi pastikan tak nampak apa - apa yang perlu dilihat bila korang angkat tangan okay... bau-bauan pun tak nak ek ??? hahahahah So, bagi peminat novel... jangan lupa korang serbu pawagam on 1 December ni tau !!! Filem " Ombak Rindu " hasil karya dari Fauziah Ashari akan ditayangkan!! Sape pelakon dia ??? waaa sure korang cair punya!! Mane dia peminat Nora Elena??? hahahah Nora Elena tak de okay... Sape peminat " Seth Tan " ??? Confirm ramai yang say "Yes " kan ??? betul tak ??? so ape tunggu lagi ??? Tapi kali nie " Seth Tan dah tukar nama melayu kepada " Haris ". hhahahha



Okay... nie sinopsis filem "Ombak Rindu",

Izzah adalah seorang gadis yang yatim piatu di sebabkan oleh kematian ibu dan ayah akibat kemalangan jalan raya. Then , ayah saudaranya, Taha, mengambil alih tanggungjawab untuk menjaga Izzah. Masa Izzah duduk dengan si Taha, isteri Taha memang anti gila dengan Izzah ni sebab bagi dia, Izzah ni umpama membawa bala kat keluarga dia.

Pada masa sama, Pak Cik Taha banyak berhutang. Disebabkan kesempitan wang dia sanggup menjual Izzah kepada seorang tauke kelab malam. Izzah terpaksa mengikut kehendak ayah saudaranya walaupun hatinya meronta.

Di situlah dia berkenalan dengan seorang pelanggan bernama Hariz. Hariz sanggup ‘membeli’ Izzah dengan harga yang mahal dari tauke kelab itu dan mahu membawa dia keluar dari neraka jahanam itu.
Atas permintaan Izzah, akhirnya Hariz berkahwin dengan Izzah, tetapi dengan syarat semuanya mesti dirahsiakan.

Kehadiran Mila Amylia, anak Tan Sri Rashdan, model dan pelakon terkenal akhirnya menggugat kebahagiaan Izzah dan Hariz. Apakah mereka bermadu?

Hurm kalau ikut novel yang aku dah baca berulang-ulang kali nie, Haris akan pilih Izzah manakala Mila akan bawak diri !!! So jom kita tunggu akan ada perubahan or tak dalam filem....


Jom layan Soundtrack filem ni....   
 

www.tips-fb.com

3 comments:

Ala... janganlah pandang jer keyboard yang mahal tu.. meh komen-komen kat blog nie!!!