-->

Google+ Followers

Thursday, June 16, 2011

Anda Bagi Gambar , Prince Bagi RM50 !!!

Hi all, tiba-tiba jer aku nampak contest nie dalam blog Abg Ben... so rasa macam nak join... hehehe !! Apa lagi jom ramai-ramai join contest nie!!



Kategori !!!
1 ) Gambar Kenangan Terindah Bersama Keluarga
2 ) Gambar Sewaktu Zaman Persekolahan
3 ) Gambar Ketika Melancong
4 ) Gambar Bersama Kawan Baik/Bf /Gf

Hadiah !!!
Setiap Kategori akan mempunyai 3 pemenang :

Tempat Pertama : RM50 + Barang Sponsor
Tempat Kedua : Hadiah Misteri Dari Sponsor
Tempat Ketiga : Barangan 
 
nak tau syarat dia??? prince blog


So aku nak join as kategori " Gambar bersama kawan baik "  ehhehe ok tak ??

 
Gambar nie kteorang ambil time berbasikal di Bukit Cahaya, Shah Alam. Sape sangka tempat yang kita semua berposing bagai nak rak jadi background untuk Filem " Senjakala ". Saat yang paling takkan dilupakan dengan jadinya pelbagai insiden... hahahah kesian kawan aku yang jatuh basikal semata-mata nak mengejar aku and kawan yang lain yang agak excited time tu... luv u sooo much geng !!


www.tips-fb.com

4 comments:

  1. thnx ye sudi join..:)..gud luck ye..:)

    ReplyDelete
  2. huhu nice-nice...kaloh lah saya macam ni =(

    ReplyDelete
  3. woww..so nice...gud luck lalink..:)

    ReplyDelete

Ala... janganlah pandang jer keyboard yang mahal tu.. meh komen-komen kat blog nie!!!