-->

Google+ Followers

Friday, March 18, 2011

Thanks kawan-kawan

Semalam terlalu banyak yang aku fikir...
 terlalu banyak yang aku tanggis..
terlalu banyak yang membuat kan aku sedih...
namun aku bersyukur, di saat aku kehilangan.. 
aku kesedihan masih ramai insan yang ada disisi aku..
Aku tak tahu nak balas macam mana budi korang semua 
kawan-kawanku... aku cuba jadi manusia yang kuat...
aku cuba tabah dalam hadapi dugaan...
Namun aku manusia yang lemah.. 
Tapi aku cuba kuat kan semangat aku..
untuk melalui hari-hari yang mendatang...
Terima kasih Ieda and Hadi 
Kerana memberi semangat dalam menghadapi dugaan ini...
www.tips-fb.com

2 comments:

  1. salam...

    moga awk kuat semangat..hidup ni mcm nilah penuh warna warni...

    ** folo ur blog...**10

    ReplyDelete
  2. thanks... alhamdullilah... da semakin kuat semangat...

    ReplyDelete

Ala... janganlah pandang jer keyboard yang mahal tu.. meh komen-komen kat blog nie!!!