-->

Google+ Followers

Tuesday, March 8, 2011

Siapalah aku

Semalam ada episod sedih dalam diary kehidupan aku...
tak pernah ada niat dalam hati aku nak hancurkan masa depan
insan yang aku sayang...!! untuk ape??? aku bukan manusia 
yang kejam sehingga nak hancurkan kebahagiaan and lebih-lebih lagi
masa depan dia... aku tak tahu apa lagi salah aku di mata dia ???

aku bukan manusia yang sempurna sehingga
aku tak pernah buat kesilapan
hampir lima tahun dengan dia.. aku dah terlalu masak dengan 
perangai dia.. but kadang-kadang dia mampu buat aku tersenyum
mampu ke aku nak lupakan insan yang sentiasa ada bila aku memerlukan???
yang sentiasa ada 

if saya nak tinggalkan awak and buang awak dari hidup saya
dah lama saya buat, saya tak perlu nak tunggu lama-lama
tapi, tak pernah terlintas and ada niat pun nak buat macam tu
sebab saya sayang awak and tak semudah ABC saya nak accept insan lain 
dalam hidup saya.  keputusan di tangan awak..
awak yang memulakan dan awak yang perlu akhirkan


~~ wahai perempuan, aku tau kau boleh baca blog aku and kau tahu segala-galanya dari blog nie... so puaslah hati kau sekarang ??? aku doakan yang kau akan dapat balasan yang kau buat kat aku dan mana-mana perempuan yang kau sakiti... !!! 

~~ kepada mr tenggiling, keputusan di tangan awak... buat lah keputusan awak... and saya sentiasa doakan kebahagiaan awak... kebahagiaan yang awak cari and ingin rasai selama nie...

www.tips-fb.com

1 comment:

  1. hi beb!
    apa khabar? lama tak dengar citE? heehhe

    pe kes ni emma> cam sediy je? huhu!

    hopefully, semuanya okeh ya! =D

    jemput datang ke belog saya

    http://comelvscomot.blogspot.com/

    ReplyDelete

Ala... janganlah pandang jer keyboard yang mahal tu.. meh komen-komen kat blog nie!!!