-->

Google+ Followers

Monday, March 7, 2011

Morning MONDAY

Morning Monday !!! wah.. setelah dua hari cuti, perasaan malas 
nak pergi keje tu semakin meninggi... hahahha ( hape la ko nie emma... 
jangan malas-malas... mama cakap kena rajin-rajin pergi keje baru boleh 
keluar kereta tahun nie... hahahah )  so saya kena rajin pergi kerja!!! 

Semalam aku dapat melepaskan tension dengan bestfriend aku...
sape lagi kalau tak NOORLAILA MUSTAFA... pergh best sangat-sangat
bila aku dapat pergi karaoke semalam... lama sangat dah tak pegang mikrofon...
aku tak kisah la suara sedap ke tak sedap ke yang penting aku dapat melepaskan gian kami... hahahaha " ada aku kisah ker??? "

Apa yang penting semalam kami betul-betul happy...


p/s : thank you kepada Red Box Sogo... sebab bagi kami meyumbangkan suara-suara merdu kami... hahahhahaha
www.tips-fb.com

No comments:

Post a Comment

Ala... janganlah pandang jer keyboard yang mahal tu.. meh komen-komen kat blog nie!!!