-->

Google+ Followers

Tuesday, February 22, 2011

Roti Canai Cheese vs Milo Ice

Morning all.... lama tak update blog nie... hurm bukan apa terlalu bz sangat and keadaan tak mengizinkan... hehehehe (maxis broadband yang slow sangat sebenarnye....hehehehe)

Hari nie macam biasa la bangun pagi and gerak pergi keje... duit pun tinggal brape jer...        ( wah nape sangat2 bankrup bulan nie??? to my friend... next month saya nak keluar 2 kali sebulan je tau... so segala program lepas 2 kali tak akan dilayan... hahahhaha...)

Bukan apa, just nak saving duit and mula menyimpan untuk hari tua + nak kawin ... hahahaha ( ops KAWIN ??? nantilah belum terfikir untuk ke arah itu... and insan yang sesuai belum ku temui.... Dan sebenarnya... ( cewah da macam lagu Yuna pulak... oh bulan.... ) aku nak kumpul duit nak buat down payment kereta... insyaAllah dalam tahun nie aku nak keluar kereta aku sendiri... dari hasil titik peluh and penat lelah aku keje selama 1 tahun 2 bulan nie.... 

so pagi ni aku breakfast macam biasa la dengan member aku... "Ms waniey".... menu utama aku mestilah "Roti canai cheese vs Milo Ice ".... tu la favourite aku... and kerana roti canai cheese nie banyak simapan kenangan dalam hidup aku....


Oleh kerana breakfast aku tak pernah tukar, so mamak kat " Pelita " ni dah boleh hafal... so aku tak payah nak order lagi.... macam biasa!!! hehehehe

www.tips-fb.com

No comments:

Post a Comment

Ala... janganlah pandang jer keyboard yang mahal tu.. meh komen-komen kat blog nie!!!