-->

Google+ Followers

Monday, February 28, 2011

End of february

Morning...*** 09.58am

Hari ni last day of February... so dah menjadi satu kemestian bile time-time macam nie semua nyer tangan gatal-gatal... nak dapat gaji lah katakan..
So sama lah macam aku harap-harap lah cepat masuk gaji... sangat sedih da nie... hehehehe.... ( ayat sedih sebenarnye )

Hari nie bangun pagi jer tekak aku da sakit... Flu tak payah cite lah... dari semalam lagi dah kena... huhu ( So aku pergi keje dengan muka yang tak bersemangat hari nie... ) Bukan ape.. tak larat sebenar nye... tunggu bas dah lah lama tadi... RAPID..RAPID...
www.tips-fb.com

No comments:

Post a Comment

Ala... janganlah pandang jer keyboard yang mahal tu.. meh komen-komen kat blog nie!!!