-->

Google+ Followers

Friday, February 11, 2011

Hati kena ikhlas !!!

** 04.33 pm... Pagi tadi aku ada orang cakap " awak nampak sweet bila pakai tudung !!! " ( hahahahaha.... nie dah 2 orang yang tegur aku macam tu.... First mestilah bf saya... " Jean-Roman-Gallyot " and pagi tadi kawan baik aku cakap macam tu... " Johan Hadi ".... 

So apa yang boleh aku cakap :-
~~~ pagi nie ada sorang insan yang cakap nampak sweet bile saya pakai tudung... but... if saya nak pakai tudung.. biarlah dari hati saya sendiri k....doa2 la semoga pintu hati saya terbuka ~~~   (copy-paste from http://www.facebook.com/Eema Emma)
Dah lama jugak la aku pasang niat nak pakai tudung nie.... but pintu hati nie belum betul2 nak terbuka lagi... Insya Allah... if aku nak pakai biar dengan hati aku sendiri and rase ikhlas... !! 
Memang lah sekarang nie pakai tudung dah jadi macam trend pulak... maklumlah.. tudung dah ada byk pilihan...   
( *** aku tgk member2 aku pun bukan main gile shopping tudung.... hari sabtu jer Jalan TAR jadi tumpuan la... nak tambah koleksi tudung baru.... kata dorang la...aku just tolong teman and tolong pilihkan + bagi komen serta kritikan yang agak bernas!!! hhuhuhu... )


Dan aku pun pernah jugak pakai tudung.... but ikut majlis la yang memerlukan aku pakai tudung aku akan pakai... bukan hipokrit... tapi menghormati majlis la kata kan.... 

 *** InsyaAllah andainya Allah bukakan pintu hati nak berubah and pakai tudung aku akan buat!!! amin.....
www.tips-fb.com

No comments:

Post a Comment

Ala... janganlah pandang jer keyboard yang mahal tu.. meh komen-komen kat blog nie!!!