-->

Google+ Followers

Sunday, January 16, 2011

16 January 2011

16 JANUARY 1988.... itu lah tarikh aku dilahirkan... Tepat jam 1.20pm aku keluar dari perut mama
untuk melihat dunia setelah 9 bulan aku dalam perut mama... Hebatkan  kuasa Allah S.WT???
kesian mama... sakit kan nak bawak aku keluar melihat dunia???
Namun di sebalik kesakitan yang mama rasa dia tersenyum bangga kerana 
aku adalah amanah dari ALLAH untuk dia jaga dan sayang....Ayah??? tersenyum bangga
kerana aku lahir ke dunia dengan sempurna....

Hari nie 23 tahun Emma lahir ke dunia... 
Emma nak mama and ayah tersenyum bangga dengan apa yang Emma ada sekarang...
Semua kerana mama and ayah.... dia sentiasa memberi semangat untuk aku terus berjaya
Dan hari nie Emma dah berjaya capai cita-cita Emma...
Mama and ayah dah dapat tgk ank dia pakai jubah konvo and topi senget....heheheh
Namun Emma janji jika ALLAH beri rezeki kepada Emma...
Emma nak bawak mama and ayah pergi menunaikan haji....
Doakan laha Emma berjaya capai impian itu...
Sesungguhnya x ada apa yang boleh balas kasih sayang and pengorbanan mama and ayah 
untuk anak-anak yang tersayang.....



www.tips-fb.com

No comments:

Post a Comment

Ala... janganlah pandang jer keyboard yang mahal tu.. meh komen-komen kat blog nie!!!