-->

Google+ Followers

Tuesday, December 14, 2010

My Baby You ( dedicate to Mr Tenggiling )

Setiap kali aku dengar lagu nie, aku mesti ingat dia... siapa???
mesti la yang bertahta di hati... heheheh...
walau macam mane pun halangan, cabaran, rintangan... 
aku harap hubungan aku dan dia kekal hingga akhir hayat...

Aku penah tanye.. kenapa dia suka aku ??? aku bukan cantik pun...
harta?? jauh sekali.... tau ape jawapan die???  

" Kalau cantik tapi perangai x cantik buat ape???
biar kurang rupa paras tapi cantik dalam hati".....

Time tu jugak rase nak mengalir air mata nie......


 P/s :   To  " Mr Tenggiling.... Ms Ulat gonggok sayang  Mr Tenggiling "


as i look into your eyes
i see all the reasons why
my life's worth a thousand skies
you're the simplest love i've known
and the purest one i'll own
know you'll never be alone
[chorus:]
my baby you
are the reason i could fly
and 'cause of you
i don't have to wonder why
baby you
there's no more just getting by
you're the reason i feel so alive
though these words i say are true
they still fail to capture you
as mere words can only do
how do i explain that smile
and how it turns my world around
keeping my feet on the ground
[repeat chorus]
i will soothe you if you fall
i'll be right there if you call
you're my greatest love of all
[repeat chorus]
arianna i feel so alive
www.tips-fb.com

No comments:

Post a Comment

Ala... janganlah pandang jer keyboard yang mahal tu.. meh komen-komen kat blog nie!!!