-->

Google+ Followers

Monday, December 27, 2010

Can't wait for 16 January 2011

Tak sabar rase nyer nak tgu date tu...
KEBENARAN PASTI TERSERLAH JUA..
dia nak peluang aku da bagi....
Aku harap dia x sia2kan peluang tu...
Hati aku dah terlalu sakit....
Tak larat lagi nak menghadapi semua nie.
Selagi ada cinta dalam hati
Selagi ada rindu dalam jiwa...
Aku harap dia x sia2kan...
Aku nak dia jujur dengan diri sendiri...
Tak guna dia menanggis atau merayu...
Tapi tak boleh nak berterus terang.....
Selagi aku boleh bersabar aku sabar...
Tapi manusia pun ada had kesabaran....
Jangan sampai kesabaran teruji....
Peristiwa 23 November berulang lagi.... www.tips-fb.com

No comments:

Post a Comment

Ala... janganlah pandang jer keyboard yang mahal tu.. meh komen-komen kat blog nie!!!